torsdag, i se your true colours

Har precis vinkat av min fästman som ska spendera sin helg i dalarna, medan jag blir kvar här och roar mig! Jag har en helg fylld med roligheter (och en massa pluggggg, men vara 1.5 vecka kvar nu så kämpa kämpa). idag har jag pluggat och varit ut och lunchat med alexander, samt lämnat in mina älskade örhängen jag fick i studentpresent av älsklingen som tyvärr har tappat två kristaller och det skulle ta 1 månad med alla försäkringsgrejer. Försäkring var bra och ha tydligen, på smycken haha det känns så absurt.

Igår så hjälpte jag madde att städa hennes nya korridorslägenhet som den hjälpsamma kompis man är och imorgon ska vi åka till ikea för att inhandla diverse inredning till hennes lya. men efter 2.5 h timmar städ så åkte jag för en välbehövlig relaxkväll hos brudarna där vi drack lite vin, åt ost/kex/choklad/vindruvor och skrattade min dos för veckan och hade det trevligt. Jag har sådana underbara kompisgäng, synd att man inte kunde smälla ihop allihopa och få det allra göttigaste hela tiden för sig själv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0