tisdag, känn ingen sorg för mig göteborg

Jag har glömt att berätta om helgen i Göteborg jag och Alexander hade dagarna efter vår förlovning. Han hade ju fått resan av mig/mamma/pappa som födelsedagspresent och förlovningspresent. 0710 på lördagsmorgonen tog vi tåget, trötta men spända för en vistelse i en relativt ny stad för oss. Jag har aldrig spenderat någon längre tid där för shopping och dylikt, men oj vad vi virrade runt och gick vilse ett tag. Fast vi spenderade en underbar natt på hotellet Elite Park Avenue mitt på avenyn. Första kvällen gick vi på liseberg och myste, det var solsken och lagomt mycket folk. Dagen efter började vi dagen på spa-avdelningen sen gick vi på universeum (wow, barnet inom mig var lyrisk) och myste sedan runt, en underbar helg med min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0