lördag, i got love in my tummy

I torsdags, den 10 Maj var en stor/rolig/romantisk/viktig dag för mig och min sambo Alexander då vi ringmärkte oss! Jag är lycklig och vill inte spendera många timmar utan min älskade om jag inte måste. Det kanske låter töntigt eller tråkigt, men jag trivs och vill alltid sluta dagen med att krypa upp i hans famn och få pussar på pannan. Efter två år tillsammans, med dalar som vi kämpat oss igenom och kanske inte trodde vi skulle ta oss ur så har vi kommit igen starkare än någonsin. Det där med tillit, som alla tjatar om är det viktigaste är också det svåraste att komma på hur man hanterar.  Idag litar vi på varandra, stöttar varandra, skrattar åt varandra och njuter av livet, visst tar man baksteg och flippar ur men jag är ju bara barnet med hormoner. Jag tar heller ingen skit i vad folk säger om förlovning och att det inte passar sig såhär ung, utan detta är bara en kärleksförklaring från mig till honom, från honom till mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Önskar er all lycka i världen.

2012-05-12 @ 22:18:15
Postat av: Martina

Vad fint! Grattis till er :D

2012-05-13 @ 12:41:12
Postat av: Ea

Må lycka, kärlek och välgång följa Er! Ni gör helt rätt, lev här och nu! Man ska ta till vara på kärleken och allt vad det innebär! Fina ni!

2012-05-13 @ 16:41:09
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Linda

Wiiieee! Grattis grattis :)Så glad för er skull! :D FORTSÄTT uppdatera bloggen nu bara ;) /obotliga romantikern:)

2012-05-14 @ 01:31:21
URL: http://eachdaycounts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0