lördag, hör upp du måste flytta på dig

det är ju underbart jäkla skönt med sommarväder, jag har inte haft min dator igång på 4 dagar! jag har haft fullt upp men nära och kära, pluggat med penna och papper och lapat sol, druckit alkohol, hängt på filtar, spelat kubb, cyklat, och njutit. tänkte bjuda på ett gäng bilder! just i detta nu sitter jag sara och madde hemma hos oss och myser med popcorn och godis framför melodifestivalenl. Innan spelade vi rapakalja på balkongen efter 2 h cykling fram o tillbaka till Marieberg, välförtjänt mys såattsäga.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ååå vilka härliga bilder :-)



Haha vad roligt att karpaltunnelsyndrom var med i Big Bang haha :-)

2012-06-08 @ 10:57:49
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0