torsdag, svalkar vinden

Det där med att lägga sig och sova efter en kväll på dansgolvet är oslagbart, särskilt med lite alkohol i kroppen för då sover jag som en prinsessa! jag sover hela natten i samma utslagna position och kan vakna med hela håret i behåll (annars är mitt hår som svinto på morgonen då jag virar runt i sängen som jag vet inte vad) det är så jäkla nice. sen är det kanske inte alltid lika nice med hur man mår när man vaknar dagen efter, men håret är ju viktigast ;)
och det där med krogen (som verkar vara ett utdött ord) tycker jag har blivit en sån hypad grej! jag stör mig på folk som är så aggressiva på dansgolvet och bara vill ha sitt eget space och dom där killarna som går runt och spanar som hökar på alla tjejer för att välja den snyggaste. man kan tydligen inte gå ut och vara lite halvdan utan man ska vara i tip top för att få ragg känns det som. nu har jag ju pojkvän så jag behöver inte ragga, men det är ju ja nej inte vet jag vad..
sådär så vi ut igår, och jag gladast i hågen (beautiful girls are happy girls eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0