torsdag, i dont care no i wouldnt dare

Igårkväll låg jag i sängen 2.5 h och läste Linas Kvällsbok, för tredje gången. Första gången jag läste denna underbara bok var jag kanske 15, precis som Lina i boken och det är så underbart att skratta åt hennes tankar i boken som var precis som mina i den åldern. anledningen till att jag inte kunde sluta läsa igår var att jag kom in i andra boken, som är bäst bäst bäst. Lina börjar på gymnasiet i ny ort och blir kär i KEVIN! Hur en människa kan framställas så snygg, sexig, intressant och som en kille man bara vill sätta tänderna i är så sjukt på något vis. men Lina är ju ihop med Ivar, 14 år.. knepigt, och så intressant! jaja igår när klockan började bli 01.15 och alex sovit i tre timmar la jag ner boken, i förhoppning om att drömma om Kevin. japp
Idag är jag offeciellt klar med första terminen på universitetet! SÅ JÄVLA SKÖNT, godkänd i allt (vilken jag inte trodde skulle ske i höstas, trodde då att jag inte skulle klara någonting) jag har nu alltså 5 terminer kvar tills jag får en filosofisk kandidatexamen i beteendevetenskap <3 spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0