tisdag, ska vi göra något äckligt

ibland funderar jag på ifall det är som så att jag gör för lite saker i mitt 20 åriga liv. som just idag känns det som jag går i skolan, lagar mat, tränar och sitter i soffan med udantag att träffa kompisar på helgerna. fast jag kanske gör så mycket mer än vad jag tänker på, som idag var jag och alex till marieberg efter middagen för lite kvalitetshäng och imorgon ska vi på bio med våra dalmasar :) men jag tänker på att det inte händer såna där roliga, extrema, konstiga saker i mitt liv utan det mesta går på rutin. vi gör inga flänga resor, spontana utflyckter, har kompishäng på vardagskvällar eller (åker utomlands) men det kanske är såhär det ska var, eller inte vara vem vet! får bli bättring på detta till våren när man får tillbaka lite livsglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0