onsdag, små lätta moln ser jag på min himmel

Igår gymade jag med en ny kompis, vi pratade lite om pojkbekymmer och det passade mig bra att få några stöttande ord då jag faktiskt hela dagen igår filosoferade om dessa problem. alla vet väl att ha en partner inte alltid är en dans på rosor, man stöter alla på motgångar under tidens gång. jag och min älskade alexander har hållt ihop nu i snart två år, vilket har resulterat i en del bråk men mest kärlek. det är inte alltid man kommer överrens med det så kallade fenomenet exflickvänner som i mitt fall inte verkar vilja BACK OFF! sårbar som min pojke är med bekymmer på andra håll faller lätt i fällan som skapar stora diskussioner i vårat förhållande som tär på mitt psyke. det är inte alltid man vet om man orkar kämpa, en, gång, till. men jag gav mig fan på att jag ska försöka en sista gång men det blir så många tankar, folk säger att man är ung och har hela livet på sig att hitta sitt livs kärlek men om Alexander är mitt livs kärlek för stunden då? vill man släppa honom då? Nej.
Men ska man stanna i ett förhållande där man ibland inte vet om man lägger sig lycklig fler dagar i veckan än vad man lägger sig olycklig? klart jag är lycklig, man inbillar sig bara en massa trams när man är ledsen. 

man går igenom dalar men jag har gett mig fan på att det ska bli bra igen, bättre och vi kan nog bli starkare som par.  

Nu ska jag traska mot vårdcentralen igen och få någon bukt på mitt öra som jag inte hör något på :) sen blir det till skolan och lära sit ett och annat nytt! 

PS tänk om man kunde få leva på tacos, fetaost, kebab, halloumiost och lax <3 DÅ skulle jag nog vara lycklig ;)

Kommentarer
Postat av: ida johansson

åh vilken fin blogg du har mikaela/världens bästa kusin!

hoppas du har haft en bra dag! kraaaaaam på dig! :D

2012-01-18 @ 14:30:35
URL: http://idajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0