onsdag, nu vill jag ha dig baby

vi har blivit med fisk här på enrisvägen! bilder kommer senare antar jag, det är är jättesöta firrar, så nu har jag äntligen inte sällskap här i lägenheten. många skrattar när jag säger att de är till för att hålla mig sällskap, men jag brukar prata med dom lite och puttinutta med mina älsklingar. 

nu om en stund ska jag dra iväg på lite fest, martina har fyllt år i måndags GRATTIS!
bjuder på en lite äldre bild, malin fyllde 18 så ja det är tre år sedan!!!!!! :'( eller jag säger två eftersom det är i slutet av året :D fy vi börjar bli gamla, närmare 30 än 10 nu liksom så det börjar gå utför. det har jag lärt mig på psykologin att det bara kommer gå utför för mina organ snart ;)
man kan ju lika gärna spela lite fjortisledsen i oredigeradbild, för fjortis är väl vad jag är i mitt löshår! påtal om fjortis så är jag ju rätt utseendefixerad och här för några dagar sedan kom jag och tänka på en sak min mamma sa till mig för många år sedan. Det var en sommardag och vi gick på stan, sen la jag kommentaren om att det var så drygt att bli så svettig mellan låren i klänning (eftersom mina lår gick ihop) då utbrister min mamma: VA går dina lår ihop? det gör inte mina.. ja ibland kanske man inte tänker på vad man säger, men det där har alltid hängt med mig och ja jag vet att alla kroppar ser olika ut. men nu har jag lite växt i min bebismage och lår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0