måndag, forget about the pricetag

Söndagsvällen igår var inte så rofylld för såhär kan det se ut när Mikaela lider av PMS

Vi hade handlat hem ingredienser till tacos och skulle mya framför en film efter bilturen hem från dalarna. vi kommer hem och först inser jag att vi inte hade någon ost men ja det var ju kanske inte hela världen, sen när allt är uppdukat så har jag köpt fel tacoskal (blir asförbannad, för i hevlete dom här tacoskalen är liksom sämst) Alex säger åt mig "ja men det smakar likadant som dom andra skalen" :) I HELVETE eller ville jag skrika ut. det skulle vart fyrkantiga skal, ingenting annat dög tydligen denna söndagskväll.
Äter min tacos som är i fel skal, den går självklart sönder! Slänger allt ihopa i tallriken och blir förbannad.
Alex frågar om han ska värma på ett till, jag går med på detta.
När han kommer tillbaka sitter jag och grinar, för jag vill inte bli så arg som jag blev :) jag förstörde min egen tacokväll, behöver jag säga att jag tyckte filmen sög också den första kvarten?
Ska tacka älsklingen min för hans tålamod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0