lördag, beväpna er med vingar

Nu var det ett tag sedan, vi kan kalla mitt långa uppehåll lite julsemester! Nu är jag tillbaka till skolan och allt vad det innebär :) Jag är även ensam hemma i Örebro medans sambon är hemma i dalarna, jahaja så vad sysselsätter jag mig med då? Inte ett skit, förutom kolla lite på Thåström på tv <3 fäller nästan en tår för min underbara karl som jag haft ett förhållande med nu i 8 år, fast han vet inte om det. jag har följt honom land och rike runt (Borlänge, Skövde, Stockholm och snart Örebro) jag har delat min lycka med honom, delat tårar och filosofiska stunder! Han är min vita riddare och min största idol <3

Låt dom aldrig få se dig skaka
Låt dom aldrig få se dig svag
Låt dom aldrig få sig dig falla


Kommentarer
Postat av: Ea

Jag förstår din kärlek! Jag känner samma sak för en viss Håkan... Den kärleken kommer ingen kunna ersätta ;)

2012-01-08 @ 16:13:12
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0