fredags, whats the point of doing anything

hemma i borlänge, hemma hos mamma där man får äta räksmörgås på vitt bröd och slänga vad man vill i diskhon när man lagar mat och inte riktigt tänka sig för när man sopsorterar! för härligt. någonting som dock känns lite mindre härligt är att alla mina kompisar har flyttat ifrån min underbara stad, jag har ingen att höra av mig till när jag åker hem.. visst finns det kompisar, men inte kompisar man bara skriver till och ses lite spontant och det gör mig så deprimerad. land och rike runt har mitt dalfolk spridit ut sig, mitt älskade borlänge det suger att det känns tråkigt att åka hem. nog för att det är trevligt att sitta i soffan med mamma men det har man ju gjort i så många år :))
anledningen till att vi åkte hem är för att alexanders mamma ligger på sjukhus, så skänt en tanke till oss när vi hälsar på tösen imorn på lasarettet <3



Vad hände med dessa bilder liksom, är ju alldeles för många år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0