torsdag, when i held ya

- om jag kunde göra om allt annorlunda, skulle jag göra det
värmande ord på kvällskvisten när mitt huvud far iväg till tankar jag inte vill.
Igår var vi på bio med malin och johan, det visades Hamilton för oss som var över förväntan! Spännande och välgjord svensk film, sen när vi kom hem slog vi på The Fighter med Christian Bale och den var snäppet bättre. En filmkväll i bra anda efter en dag med träning och och plugg, det var en bra onsdag :) '
Nu ska jag snart traska till bussen för en sväng ner till stan och lämna in lite lånade filmer och boka tid på makeupstore för sminkning! YES fan vad jag längtar, världens bästa julklapp att få bli sminkad och sen välja och vraka ur deras underbara sortiment för en nice summa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0