torsdag, falls on your lovers

Igår lyxade brickebackenfolket till det och åt på en mysig resturang som heter Creperiet! jag blev så oerhört imponerad av deras mat som kallas Galette, det är som en pannkaka serverad med olika matiga fyllnader. Det är som crepes bara att pannkakan är gjord på bovete = glutenfritt PERFEKT! alex kunde också njuta av denna fräna mat :D min galette bestod av rostbiff, potatisgratäng och brieost i denna pannaka och hur lyxigt? för 89 kr, som hittat för en studentplånbok! Alex åt med kyckling, gorgonzolasås, stekta grönsaker och parmesan
Idag, dagen innan min första psykologitenta har jag inte gjort mycket vettigt. jag har bakat bröd åt alex, älskar att bara glutenfritt bröd för man behöver aldrig knåda degen så allt går så lätt och smidigt :) Snart ska jag även börja på middagen som blir Auberginegratäng, jag hoppas på att det smakar bra

Kommentarer
Postat av: Creperiet

Tack för kommentaren! Vi "Gillar" och du är välkommen tillbaka! Passa på att besöka oss under mars månad, då man får en gratis "sötsak" när man checkar in genom mobilen.

2012-03-06 @ 11:26:41
URL: http://facebook.com/creperiet
Postat av: martina

hallå uppa lite då! ;)

2012-03-10 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0