onsdag, here comes my baby

Akvariet, det har fört lite tårar med sig! först fick vi uppleva ett tragisk dödsfall på min älskade triton, den fisk jag var mest fäst vid och som jag valde ut helt själv i affären. så vi köpte en trition två, såg lika dana ut men den dog också! jag har grinat och panikattackat över dessa dödsfall och bearbetar nu min sorg.. imorgon ska vi pröva att köpa en trion tre i förhoppningar om att våra mollyfiskar (arten heter molly faktiskt) inte är aggressiva mot min havsgud trition (döpt efter kungen i lilla sjöjungfrun)
här är en bild på mina två slöjstjärtar, den vita/oranga heter sebastian och sen min svarta triton! dom kan bli upp till 20 cm om man nu har otur för då måste man sälja dom.. i bakgrunden simmar en vit molly :)
Här är en orange molly och min triton! det är lite svårt att fokusera bra i akvariet, men triton hade utåtstående ögon! det var det som gjorde att jag ville ha mitt lilla freak extra mycket.
Nu har vi ännu fler fiskar men ni får nöja er med denna information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0