onsdag, darling i love you

jag är en person som börjar grina när hon inte får som hon vill, jag styr och ställer för att jag ska må bra. Jag blir arg över ingenting, tänker onda tankar om mig själv men på samma gång sätter jag mig själv över andra människor.

jag är också en person som bryr mig om andra och hjälper alltid till. jag skrattar åt mina egna skämt, är ordentlig och värnar om mina närmsta personer. jag sprider glädje och lagar egen mat, tycker min kropp är snygg på morgonen men vill ändra på allt på kvällen. jag vill hugga av mina fötter på hälften, förstora brösten, dra ut alla tänder och bli kortare, men om någon skulle lirka där nere på djupet skulle jag säga att jag var väldigt stolt över min kropp. jag hoppas att mina positiva sidor väger tyngre än mina negativa och att alexander orkar med mitt grinande, tur för oss att jag är kortsynt. jag lägger även alldeles för mycket pengar på kläder och smink i förhoppning om att höja min självkänsla, men jag har i alla fall självdistans och det är väl ändå tur om något!

jag är iaf fin när jag ler, som jag gör större delen av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0