torsdag, something got a hold in you

Martina visade mig häromdagen att jag låg näst övers på hennes "blogg-lista" och i baktanke hade hon att jag var dålig på att uppdatera :O jag förstår inte vad hon menar.. Martina har förresten skaffat världens sötaste katt och då pratade hon om hur tråkigt det var att ha Rut ->
Påtal om tråkiga djur tänkte jag skaffa fiskar att skåda här hemma i lägenheten, det räcker ju inte med de andra 84 kvadratmeterna jag fyllt med grejer utan man måste ju ha djur! Tänk vad fint det skulle vara om jag kunde kolla på fiskarna medans jag plugga, mmmh. mycket bättre än att ha en katt mysandes i knät när man läser i fotöljen eller? nänä
En annan sak är att jag och Alexander firar 1.5 år idag :D Tiden går fort när man har roligt, vi är ju sambos och allt så han finns alltid bredvid mig <3 Vi ska fira detta med att gå ut och äta ikväll, dagen innan min argumentationstenta! kanske blir bra med lite avslappning.. Nejmen nu ska jag koka kaffe, fortsätta läsa och så småningom dra mig mot skolan för lite seriösare plugg.
Ses snart igen då
'

Kommentarer
Postat av: martina

Nu snackar vi! keep it coming, keep it coming ;)

2011-11-12 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0