tisdag, vi blöder och svär som de bröder vi är

Liten Mikaela och nu är jag vuxen, bor i en annan stad utan min mamma och med min pappa i en helt annan! livet går så fort och hänger jag verkligen med? jag står på egna fötter och inte i mina föräldrars skor. Allt gick så fort på något vis, jag förstod nog inte att jag skulle börja studera i somras och flytta ifrån min trygghet. Fast jag har det ju så enorm mycket lättare än andra eftersom jag har flyttat med min andra trygghet och är sambo med honom. Jag ser upp till folk som flyttar till en ny stad och börjar från skratch, inga vänner och ingen trygghet att falla tillbaka på, dom människorna har något som jag inte har.
Fast klart jag är modig som gjort allt jag har gjort och går igenom varje dag.
Nu ska jag gå och vara vuxen och laga mat, sen ska jag och alex åka och se twilight (alltså inte vara lika vuxen) Sen får vi se om jag tar mig i kragen och går till tatueringsstudion i veckan för att öka på mitt modiga jag.
Ps jag saknar min glugg och mitt överbett haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0