tisdag, Can't you hear that boom, badoom, boom, boom

Låt mig citera min mamma "att vara klantig gör oftast ont eller är dyrt!"
AJ.. jag slog i en lösnagel i ett bord när jag var påväg ner för att hämta en nyckel på golvet och jag slog i det så djävulskt hårt att nageln lossnade lite från huden hehe. läskigt, äckligt och så snuskigt ont! så jag har hela fingret lindat för att inte stöta åt nageln, jag önskade också att väggarna var av skumgummi för jag har nuddat väggarna med nageln så många gånger att jag börjat undra om jag är lite dum i huvudet..
Men jag är inte så jäkla bitter :) den andra nageln har också gått av på mitten så den får också ett plåster. jag är så grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0