onsdag, jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Är tränad, duschat, mätt och belåten! så nu slår jag ner röven i soffan för att göra kväll, så jäkla skönt att vara klar med allt för dagen och min klocka är 17.59 aaah.
detta ligger nu i min mage, det var så satans gott! egenpanerad fisk, potatis, sallad och den Gudomliga citron/dillsåsen. åh jag skulle kunna föräta mig på den där såsen alltså.
och här sitter jag och äter min mat, trivs i mitt kök för det är så mysigt <3
Har en ny drog också. Vampire Diaries! första avsnittet från första säsongen gick igår på tv och jag blev helt hooked, varit olaglig och har nu hela säsongen på datorn och redan betat av tre avsnitt :D men man känner ju igen storyn.. det bästa med serien är att det är som en blandning mellan OC och någon annan thriller serie, alltså precis i min smak.
så gissa vad jag ska göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0