måndag, you cant tell anyone

Idag har jag strugglat i skolan med en seminarieuppift, usch säger jag bara utan att gå in på vidare information.
Helgen har varit bra, i lördags så var jag och alex och tränade sen hängde vi på stan en stund. och på kvällen så gick jag ut med Sara Max och Amanda, vi hade asskoj! såhär såg jag ut då!
Sen på söndagskvällen hade vi filmkväll här hos oss, vi kollade på The Priest! fan jag är helt hooked på vampyrer. det var mysigt att ha alla malin malin johan och oskar här :) och idag på gymmet hade jag på mig min nya sportbh jag införskaffade mig i lördags, det blev genast mycket roliga att träna. och den verkligen skriker rosa, känns som jag skulle kunna lysa i mörker me den. får väl gå på party med den och sticka ut lite haha.

Nej nu ska jag och alex kolla på vampire diaries, andra säsongen nu haha. helt underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0