måndag, dog days are over

Har varit flitig och tagit lite bilder med kameran! tänkte vara som de flesta bloggare och lägga ut dagens outfit hehe, testa på något nytt liksom.
I Torsdags såg jag ut såhär, då skulle jag och Alex ut och äta middag :) vi hade ju 1.5 år på schemat, vi utnyttjar alla tillfällen för lite lyx!
På fredagen skrev jag tenta kl 0815, var uppe från kl 06 med nervositet och pimplade kaffe! drog på mig en skön stickad tröja för att känna mig bekväääm och inte behöva oroa sig över kläderna när man satt där i bunkern. Fick in tentan 0820, med handsvett och puls (tröjan var fanimig för varm) så öppnade jag tentan och tänker: VAD F, är detta allt? tentan gick galant! kanske är tröjans förtjänst så tröjan kanske är korrelerad med lycka, så A är B enbart efter att B inträffade efter A!! (min tenta handlade delvis om korrelationer, synd att ingen av mina läsare läst detta så det var en jävla löjligt skämt det där som ingen förstår sig på..)
På lördagen var jag råttvakt, matade de tre råttorna och lekte lite med de små krabaterna som helst ville krypa innanför jackan, precis som jag! för jävlar i mig vad kallt det var här i helgen, hoppades på snö men fick inte se någon. det enda snö jag fick se var på facebookuppdateringar i BLGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0