lördag, thats funny

Godmorgon världen! solen skiner, alex sover och jag vet inte vad dagen har att erbjuda men jag hoppas på något roligt (och lite lite lite plugg)
alltså HAha bilden, så sexig i mina snobbenpayamasbyxor mmmh.
igår var jag på twilightmaraton med the girls och det var mkt trevligt! vi skrattade åt Linnea som inte sett filmerna eller läst böckerna för hon tyckte det var svårt att hänga med i twilightvärlden. men det är ju a piece of cake för mig, som inte är nörd utan bara är allmänbildad inom vampyrvärlden.
är mainstream, tog kort på min frukost också som inte såg lika vacker ut som andra bloggares frukostar! jag gjorde en gröt med blåbär i och toppa med kanel och lite mjök, bra start på lördagen! sen lite lättdryck jordgubb/apelsin, smaklökarna dör! matblogg på g? ohno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0