fredag, i'm walking alone

godkväll! igår kom min mamma hit till öret och vi har haft det så trevligt. det är nice och ha mamma här som diskar åt en och hjälper till att städa lite hehe, all hjälp man kan få är guld värd. Idag har vi gått på stan i fyra timmar, ätit på jensens och fightat med vinden som blåste orkanvindar i håret, trodde jag skulle hitta diverse grejer där när jag kom hem..
Just nu sitter jag ensam i lägenheten då alex och mamma for hem till dalarna medan jag stannade kvar här, dumt beslut känner jag just nu i detta tillfälle för det är ensamt.
Men jag hällde upp lite vin, dansar lite med råttorna på bordet och äter snask! marylin jag och elvis lever livet i lägenheten. så jag är väl snart redo att inta tjejhänget som sker nere i sörby och skaka rumpan lite på dansgolvet inatt.
och inte för att det syns så jäkla bra men jag blev less på innehållet i garderboben och satte mig vid symaskinen, detta linne som gick ända upp till nacken där bak kapa jag av och gjorde djup i ryggen. ser faktiskt lite mer snygg live och till detta ska jag ha ett par nya jeans och svarta pumps. prima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0