onsdag, at least you got your money

träffade matilda idag på förmiddagen för första gången sen ett bra tag tillbaka. vi låg i hennes säng och pratade skit som vanligt sen gick vi ut på en promenad.. bambi på hal is med springskorna  är en sak som är säker! det var mysigt att vara ute och gå o prata om sånt som hänt och skvaller om pojkvänner som inte gör som man vill och sånt där nyttigt :)

igår åkte jag och solade medan mamma tränade, hon berättade att när hon var liten så gick det rykten om att det var en man som hade somnat i bastun och dagen efter hade dom hittat ett lik helt sönderbränt haha! jag var nämligen rädd att jag skulle somna i solriet och sen inte vakna upp när den slocknade, tur att man inte kan förkolna i ett solairum iaf..
nu ska jag åka och jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0