torsdag, i'm not a robot

jag har en fundering och det är ju då jag brukar använda mig av bloggen för att ventilera!

jag är i ett underbart förhållande, jag är dödskär och jag svävar bland moln (fortfarande) :) men det som bekymmrar mig är hur mycket får man klaga och bli besviken på småsaker?

dilemma 1: han bor i gagnef, jag i borlänge. jag jobbar till 4 varje dag och jobbar varannan helg. Han har apu just nu och jobbar till 4. detta innebär att man inte har tid för varandra som om det vore vatten :) jag vill spendera varenda ledig stund med honom men jag har ingen bil och buss är krångligt för man tar sig nästan aldrig hem. men dom dagarna då vi inte ses som faktiskt är majoritet i veckan så brukar han och hans gäng åka till borlänge och jag vill att han ska höra av sig så jag vet att han är i borlänge så man kan få chansen att säga hej och få en puss. men detta tänker inte alltid min lilla 92a på. får jag störa mig utav helvete på det? okej han kommer faktiskt förbi IBLAND och säger att han älskar mig och är så kär i mig så jag blir tårögd men varför kan inte det hända varje gång

mitt andra dilemma är att jag tjänar pengar, vilket betyder att jag har friheten att göra det mesta som jag vill haha :) han tjänade pengar i somras men la allt på en ny bil...... vilket tror ni prioriteras i hans plånbok? jo bilen :) han kan lägga ut pengar på bensin för att åka runt överallt, äta ute och roa sig med sina polare. men när jag frågar om han vill hänga med han ut så har han helt plötsligt inte pengar, jag vill bli sur på honom..

och det där med sms, jag blir sur när han inte hör av sig, svara på sms eller undanhåller mig fakta på vad han gör.

men HEY allt det där glömmer ju jag såfort jag får se hans söta tryne <3


Kommentarer
Postat av: Fridén

Yaaay! Mikaela är tillbaka!

2010-09-03 @ 03:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0