söndag, i'm just a dreamer

Fem saker som jag lärde mig när jag var i örebro på vandring :) 


1 vattnet i blankhult smakar mer järn än mitt eget blod (ja jag har faktiskt smakat på det, blodet alltså)

2 det största djuret vi såg i skogen skrämde livet ur ett gäng ungomdar, änder finns i skogen i Örebro..

3 älgar finns nog inte på riktigt, det finns bara ÄLGSKIT överallt

4 grispiss som gödsel luktar så inåt helvete äckligt

5 chiliconcarne finns inte på påse

Men annars så hade vi det rätt bra, jag har nog aldrig sovit så skönt i min egen säng som efter 2 nätter i tält, 4 mils vandring, bilåkande i örebro och hem (med sovande passagerare) och dansträning på det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0