onsdag, everlasting me

jag blir ledsen när jag inte hinner sitta vid datorn och skriva lite här på bloggen! men nu är det så sjukt mkt i skolan, jag har ett ton med arbeten att göra.. och två arbeten hänger mitt betyg på, press? inte alls. men jag är glad ändå, jag tar ju för i helvete studenten SNART! nu jävlar är det inte långt kvar, men stressen biter mig i hälarna. planering är mitt andra namn :)




Det är snart tre år sedan vi lekte lekar för att lära känna varandra, det är tre år sedan.. jag är mkt nöjd med min klass och tror nog inte att jag har kunnat skaffat några bättre kompisar än vad jag fått. jag är sjukt nöjd med min gymnasietid faktiskt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0