måndag, one night in desperation

jag är i en sån där period där jag känner mig smällfet, eller åtminstone lite tjock.. naken(underkläder)! ;o det är hemskt, vem vill ha en sån period i livet liksom? because i know att jag inte är tjock :) men ändå gnager det mig till hängighet över det jag ser i spegeln om kvällarna/mornarna, härliga härliga tankar.
over and out, nu ska jag bli skogsmulle! min ca 15kg´s ryggsäck står packad och klar och nu väntar en godnatts sömn sen en dusch imornbitti (för den kommer jag inte se på tre dagar<3)..
robin hood och lille john går igenom skogen
har skojigt med varann i glada vänners lag
tänka på den glada tid de upplevt med varanndra
oo de lally oo de lally hoppsan vilken dag

Kommentarer
Postat av: L

wooot?! :o hur mycket har du packat?! min väger typ 3 kg :o

2010-05-03 @ 22:04:24
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0