måndag, does an angel come

idag lämnade jag in mina två sista stora arbeten, usb-minnet till fotot och åh vilken lättnad. nu sitter jag och skriver packningslista till Napa också. måste bestämma mig för 7 st snygg-outfits så jag inte får panik när jag väl står där och har packat åt helvete.. som jag är expert på att göra (y ) tidigare idag prövade jag studentklänningen, skorna, mössan och jackan också.. mkt snyggt, stilrent och rockigt ! nu fattas bara mina extensions jag förmodligen ska sätta i eftersom min klippning förra veckan gick åt helvete :'(
Helgen har spenderats med min lilla älskling, fest i djurås hann vi med också då malin hakade på. Och innan festen hade vi mys på min balkong med mat som jag och alex hade lagat, vi lyssnade på gamla klassiker, drack lite gott och roade oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0