lördag, vi drömde samma dröm

igår var det sista april/valborg! jag spenderade min kväll i gagnef efter lite gräl och tårar och överreageranden.. men jag är så sjukt glad att jag samlade mig och åkte dit :) det började med grillning och mys hos Rönnegård. det dracks vin och blåbärsshot med en massa lovely people. man kan inte låta bli att vara glad i det där sällskapet faktiskt <3
vid 2130 drog vi till brasan och där vände min kväll. istället för att sova kvar i gagnef åkte jag runt med Alex som var chaufför denna kväll, vi åkte sammanlagt 10 mil under några timmar och skjutsade folk hit och dit! det var riktigt trevligt, jag skulle egentligen bara åka med han hem men vi hade så mysigt så jag hakade på han hela kvällen och kom hem vid 02, glad som få :)



Här är vi allihopa förutom malin, johan och oskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0