torsdag, jag kan hoppa över bockar i mina plastiga sockar

när man går nerför en trappa, så går man ju inte sakta. inte jag iaf och nu när jag trippar ner för trappan här hemma så gör det fruktansvärt ont i mina bröstmuskler för jag har sån träningsvärk! den ni :( det är ju pina och pest där här men samtidigt så underbart det känns liksom att man lever. kan bli 5 träningspass denna vecka och det sitter så jävla fint för jag lever som bäst när jag får träna. glömma alla bekymmer på spinningcykeln eller stå på jympa golvet och svetta arslet av sig! för det är just det jag gör, jag svettas när jag tränar och det är ett komplex jag måste bli av det. det är ju ändå typ en av de naturligaste sakerna du kan göra :) dock svettas jag typ bara i ansiktet, så jag tar det som ett +! och det är ju ett tecken på att jag tar i och inte mesar mig på träningen, yeah på mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0