söndag, the girl can't help it she cant help it

igår var jag bjuden på fest! det händer inte så ofta i mitt liv, det brukar ju mer vara "får jag komma?" men iaf så firade vi jennifer och ja å matilda kom med blommor och halsband (y) det blev att dricka lite vin och mingla lite, det var roligt och det blev lite full rulle på vissa folk. sen knöka vi in oss 9 tjejer i en bil, som det redan satt två killar i ;) jag och elin satt i den underbara bakluckan och hade det mysigt. väl inne på s2 blev det cider, och under happy hour är det ju 2 för 50 och som jag och malin sa så var det "ett riktigt kap"



det bjöds på massvis med dans, en och annan puss med en trevlig människa som jag faktiskt hoppas på att se lite mer av. matilda lovade mig att fixa det och hon är ju bra hon faktiskt. efter en lång kväll har jag nu en sju jävla träningsvärk igen, i hela jävla bäckenet och allt som det innefattar. simning + dans i klackar gör susen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0