söndag, don't wont to hear about it

hemkommen från träning, kupolen och malin! malin berättade en nyhet för mig som hon tyckte jag borde få veta och det gjorde mig mkt fundersam. eller inte fundersam bara lite nere men absolut inte ledsen :) det handlar om en person som alltid kommer betyda väldigt mycket men som inte är något att ha, ja precis han! han har tjej igen.. varför får vissa tjejer så lätt? vi kom fram till anledningen att han nog aldrig blir kär utan känner bara attraktion och kanske mår som bäst vid sällskap? så får det vara och nu släpper vi det här mikaela. get over it!





och åh, malin mitt hjärta vad hon är typ bäst! hur ska jag klara mig utan henne om vi kommer plugga på olika ställen? hon förstår sig på mig och får mig att sätta fötterna på jorden.
martina får också var med på bilden, för hon är också bäst. punkt slut. även fast vi inte ses så ofta så står hon sjukt närma mitt hjärta.

Oh and pestilence is won when you are lost and I am gone
And no hope, no hope will overcome

And if your strife strikes at your sleep
Remember spring swaps snow for leaves
You'll be happy and wholesome again
When the city clears and sun ascends





Kommentarer
Postat av: martina

puss på dig micka (hahaha) ska försöka få klockan att ha fler timmar eller nått. eller bara prioritera min tid

2010-01-24 @ 22:12:32
URL: http://martinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0