söndag, all for one and all for love

Let the one you hold be the one you want,
The one you need,

When there's someone that should know
Then just let your feelings show

21.05 stod min hämting hos pappa och körde mig upp till skräddarbacken, när jag entrar mattis hus får jag kommentaren "vi går om en kvart". yeah vilken förfest :) och inne i vardagsrummet stod rökmaskiner och stroboler och det var väldigt nice även fast det blev en halvtimme i huset. och halt var det att gå i snön med mina nya klackskor, bambi på hal is varning. på stan vandrade vi runt och besökte nicklasson för att "provligga" hans nya säng. kl 23 blev det s2 med väldigt lite folk, och besvikelse uppdateringar på mobilen. men klockan blev mer och folk rasade in. det blev a hell of a lot of dancing med borlänges basketlag? och många ansikten man kände igen. en kille knacka mig på axeln och sa "hej" och jag rådissa honom :( sen var det två turkar som lyfte upp min kjol och tog tag om min rumpa :O! mitt uppe på scenen, tackar tackar. sen smekte den ena skrevet mot mig och då fick jag nog och gick därifrån. kvart i 2 hamnade jag i sängen hemma och uppdateringarna på mobilen var mkt roliga och givande, tillskillnad från missförstånden tidigare den kvällen. somnade med ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: martina

haha skruvade turkar?

2010-01-17 @ 19:30:00
URL: http://martinamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0