onsdag, tårarna får stanna hemma det brinner i mitt hjärta, det brinner i min själ

jag kommer ihåg känslan av att få mitt hjärta krossat, känslan av ensamhet, känslan av ovisshet, känslan av lycka och känslan av missförstånd. men varför kommer jag inte ihåg känslan av att vara kär? är det för att när jag tänker på dom människorna jag varit kär i så har det ett slut som tog över alla andra känslorna? jag tycker det här är en negativ sak med hjärnan. hjärnan brukar ju kunna förtränga sådant som är för jobbigt för oss att hantera men jag tycker uppenbart att min hjärna väljer att förtränga helt fel känslor. jag känner fortfarande igen känslan i magen jag kände för ett år sedan då jag mådde som sämst i hela mitt liv, den där känslan som dök upp i magen såfort mattallriken närmade sig min näsa eller hur matsalens dörrar i skolan var som en port in i helvetet och alla kommentarer man fick när man inte kunde få i sig någon mat. den där känslan vet jag exakt hur den känns även fast jag inte har såna problem längre. jag vill ha tillbaka fjärilarna i magen, leendet när man filosoferar och blir lika glad av varje sms. känslan när man får en omfamnande kram, en puss på munnen, eller när man ser personen på ett kort avstånd. jag vet hur det ska kännas, men varför kan man inte få känna det?


ni kanske förstår mitt budskap med bilderna, findus och nicklasson var dom enda som fick en egen bild bara för den är så  underbart söt


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du!! tänker mikaelorna lika.. jag håller med dig på alla punker! <3

2010-01-06 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0