ondag, lämnar bara märken som en stilett kan ge

min och min mammas relation är minst sagt speciell.. jag vet inte om det kan gå en dag utan att det är tjafs eller spydiga kommentarer till varandra. och idag vid matbordet börjar vi prata om mogenhet och så sa jag att jag trodde att jag vuxit till mig och blev pskykiskt stark såpass ung pga mina föräldrar, som dels är skilda och är väldigt speciella individer. jag sa inget negativt men mammas påhopp blev ju minst sagt otäck och jag berättade att jag ventilerade mig till johan och malin om hennes och mina bråk och så sa jag det senaste tipset malin sa åt mig. hon reagerar "tänk om jag skulle säga allt till mina jobbarkompisar va?" ... jag vill hemifrån ett tag 
bilden är från 2006, jag saknar min stil litegrann faktiskt. 
                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0