måndag, i'm a killer i would love to make you cry

veckans uppdrag var att kolla om badass luktade gott eller som johan kallar det "såna luktar Shaun Paul"..
står vid mitt skåp, badass och hans gäng sätter sig vid bordet precis bredvid och latjar och sånt. jag blir för det första helt till mig efter min dröm om honom och jag rodnar säkert som ett litet barn. men jag tar tillfället i akt och doftar såfort han går bakom min rygg, i extas tar jag mina grejer och springer till findus och berättar min upptäckt! tills stina knackar mig på ryggen och säger "Mikaela dina nycklar hängde kvar i skåpet och stod öppet" är man i extas så är man? ;)

Och jonas inne på s2 körde en rolig grej med nicklasson för att testa hur full han var.
"häng med nu vart ljuset tar vägen, sen gissar du" det var riktigt kul! :D vi skratta medan nicklasson hade lite svårt att hänga med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0