måndag, det kallas tidsfördriv !

Namn: Mikaela Mari Lindroth

Kallas för: mikaela bara faktiskt

Stjärntecken: jungfru

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Piercingar: naveln, tungan, bröstvårtan + töjning i ena örat

Tatueringar: blir iår

Längd: 174

Skostorlek: 40/41

Hårfärg: normalt brunett, nu lite kopparslingor i

Fräknar: på sommaren

Motto: skrattar du så skrattar jag

Kär? nej, jag står på egna fötter

Önskar du att du bodde någon annanstans? alla mina kompisar bor ju här

Tycker du att du är attraktiv? ibland så ja lite

Dricker du? inte mjölk

Röker du? nej :)

Vilket schampo använder du? schwartzkopf, för färgat hår

Vilken parfym använder du? Christina Augilera, bruno banani - pure woman, ralph lauren - rock'nroll

Vad är du rädd för? ensamhet i sällskap

Gillar du att tvätta? gillar och gillar, vem gillar det?

Gillar du berg- och dalbanor? bara dom inte går på höjden gillar jag det

Senaste…

Filmen du hyrde? barnhemmet

Filmen du köpte? minns inte det

Låten du hörde: framing hanley - 23 days

Låten du laddade ner? Mustaschs biografi hihi

Personen du ringde? mamma

Personen som ringde dig? linnea

TV-program du såg? det var något i morse som gick i bakgrunden

Person du tänkte på? tänker för mkt för att komma på en enstaka person

Favorit…

Låt: saker som hon gör - imperiet / double nature - mustasch

Sak att göra: snacka skit

Sport: SPINNING!

Dryck: grönt te mint

Kläder: strumpbyxor :D

Film: fight club? döda poeters sällskap?

Bil: HONDA CIVIC ju

Serie: one tree hill <3

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? japp, en gång för mkt

Gråtit över en flicka? njae inte i samma syfte om över killarna iaf

Ljugit för någon? ja, bortförklaringar och sådant sker ju

Varit i slagsmål? verbala japp, det äger jag i

Blivit arresterad? nope

Träffat någon från internet IRL? ja :)

Antal…

Gånger du varit kär? riktigt kär, 2 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? f y r a

Hjärtan brustet på grund av dig? skulle toppa på 1½

Tjejer du kysst? haha några stycken

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? närmare 10 st

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 gånger tror jag

Senaste…

Boken du läste? håller på med august strindberg - hemsöborna

Personen du fick e-mail av? blogg.se

Personen du fick brev av? min syster inger tydligen haha

Personen du fick sms av? gangisngjohan

Gången hela din familj åt middag tillsammans? min artonårsdag

Saken du köpte? leopardtights hihi

Vad har du gjort idag? duschat, promenerat till linnea, besökt sågmyra aka lager 157

Brukar du svära mycket? haha fan ja :)

När stiger du upp på morgonen? när jag känner för det, annars en timme innan jag ska någonstans

Vad har du på dig? träningstights, linne, huvtröja

Vad ska du göra ikväll? se på departed och spela xbox

Vad är du allergisk mot? Häst hund katt (alla pälsdjur) träd gräs ogräs pollen damm hö

Var har du ont? axlarna, om jag känner efter

Använder du hårspray? nästan varje dag, love it

Kan du stå på händer? det kan jag faktiskt

Håkan Hellström eller The Ark? the ark

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? bara till korv med bröd, och hamburgare

Är du glad nu? nej, missade träningen

Var du glad igår? när skyffelnoshörningarna gick till attack i Avatar blev jag skitglad :D

Vad dansar du till? THE SOUNDS! och queen

Stockholm är… ? våran huvudstad :)

Göteborg är… ? en stad nedanför sthlm och besökt kanske 3 ggr

Kan du sjunga? Malin konstaterar att jag kan, eller hon säger att jag åtminstone inte sjunger falskt

Spaghetti eller makaroner? makaroner helt klart, med rhode island dressing!

Land du vill besöka?  har alltid velat cypern och nu blir det av i sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0