lördag, pilla in en prilla och förstå att ni är kungar ikväll

inatt vaknade jag lycklig! jag hade drömt att jag blev tillsammans med badass och hur han också spanat på mig under en längre tid. jag bara njöt av att få bli kramad av den härliga famnen, även fast han snattade och hade polisen efter sig ^^ det var underbart! sen vaknade jag och insåg att allt bara var en dröm och att en viss person fortfarande inte svarat på ett sms som gjorde mig mindre lycklig. men den här drömmen har påverkat hela min dag positivt.

och ikväll efter jobbet blir det ett besök på s2, fast först nu innan jag drar på mitt andra jobbpass så måste jag åka hem och hämta nya strumpbyxor eftersom dom jag har på mig har en maska på bägge benen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0