lördag, call on me

igår hämtade jag upp jennifer för lite bus ute i baggbo! det var såkallad korvfest ute i buschen och vi hade riktigt kul :) med samma gamla pojkar och bara fult nytt lammkött ;) vi kollade på eric pryds - call on me


och jag sa att sådär tränar jag på friskis, i baddräkt. jonas trodde stenhårt på mig och fråga hur jag fick sån kropp. chips var lösningen ;) eftersom jag satt med den skålen och smååt! jonas var stolt över mig som visste om såna bra videos, jag känner mig hedrad.

Sen vid 01 åkte en fullpackad fransyska hem mot borlänge och donken och jag har nog aldrig skrattat så mkt i en bil som jag gjorde då. jonas dansken och engstrand, dom är bäst. jennifer spelade in allt ihopa och jag ser mkt fram emot att höra detta! sen igår var det skönt att vara med skräddarbacksbarnen och slippa tänka på massa andra bekymmer jag byggt på mig under veckan. jag är sjukt orolig för vad som händer ikväll och jag vill helst bara blunda och lägga mig i sängen men ack ack. jag ska väl ta mig i kragen och visa vad jag går för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0