fredag, nerför backen över torget

It´s the feeling you get when your thoughts are far away.
You see her talking but you can´t hear what she says.

filmkunskapslektionen i morse var nice, vi började kolla på "hajen" och haha mitt i filmen sitter alla tjejer med händer över munnen och skriker AAH! även några mörka stämmor hörders så killarna blev också rädda, det var lite kul. på idrotten dansade jag och malin folkdans, sen spelades det innebandy. fan vad jag kämpade och vann gjorde jag också! haha mitt lag förstås och jag var bästa pepp-skrikaren på avbytarbänken när jag väl satt där :) det var på topp helt enkelt. det fortsatte med matsalen och ett långt snack om kärlek, sex, dejting och sånt där kul.

findus "åh alltså han i 1m han är ju faktiskt snygg"
mikaela "men han ser helt lost ut?!"
johan "HAHA påtal om lost, så jämt när jag ser badass tomstirrar han och har tungan påväg ut ur mun"

hahaha, det var så kul och dom har något emot min badass ;)
jag tror seriöst jag måste byta p-piller för mitt humör är ju som renaste bergochdalbanan

jag och johan i somras på moppen, när vi skulle köpa marshmallows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0