torsdag, out there it is ..

den här dagen, har jag nästan varit lycklig! förutom i morse då jag läste något på facebook och fick en läskig klump i magen men annars så ja, jag har nästan dragit på smilbanden hela dagen. skämtat och skojat och haft mig. det känns så (ursäkta språket) in i helvete jävla bra :D
skrev ju om min dröm förut, och gissa vem som skickar ett sms på förmiddagen! jo tim.. haha det är nästan så jävla komiskt så jag vill skratta lite till. Han känner ju mig och vet vad som får mig att skratta och vad som gör mig svag i knäna, och det utnyttjar han till fullo! säkert lite det som gör mig glad, att det är någon som smsar med mig och typ bryr sig lite :)

nu sitter jag och jätteler åt sebastian, haha han är så klockren ibland! och oj ja jag vet inte men jag tror jag mår bra av att se att det finns killar där ute som är lite småintresserade ungefär. Bekräftelse har jag väl skrivit om ett ex antal gånger om i bloggen och ja jag behöver dom! hela tiden. och jag är ju inte liksom åh gilla mig, ta mig! jag älskar bara att flörta :D
nu säger han att jag har visat magen på en fest och sagt "såhär ska det se ut"" och vad stämmer det in med inlägget igår? hahaha oj vad alkohol kan göra en öppen.

ska fortsätta med religionen och teodicéproblemet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0