torsdag, maybe when you smile you will stay a while

här ligger jag i sängen med mammas bärbara och filosoferar lite. är inte så arg längre, vissa människor är inte värda att vara arga på i en längre tid om man får säga så utan att vara allt för dum. det känns som om jag går framåt ett kapitel i livet, för mig är det inte så lätt att knäcka helt igenom. har mina brister och blir ledsen rätt lätt, men jag är en stark människa och kan gå med hakan uppe nu, ha glimten i ögat och göra det jag älskar, att leva livet!

tydligen så missade jag mitt livs bästa sexakt igår också haha, som jag så synd tackade nej till ;) haha tim är så störtskön ibland, och det är inte som skulle uppskatta hans humor men det gör jag! alla bara tänker på det han gjort och som alla tror han är som person. ett asshole? men jag ser den där killen som är lika sårbar som vilken annan som helst, som kan grina till filmer, prata ut med, skoja med, som är en jävel på att baka, behandlar sina syskon som änglar, ställer upp för familjen och har självförtroendet på topp vilket smittar av sig! han visar ett tufft yttre för han vågar inte visa att han har trubbel hemma och är lika osäker som varenda tonåring. (psykologi i mitt hjärta haha)

idag har jag och malin målat krukor för fulla rullar, det är terapi! kom till malin och pratade ut och sådär sen satt vi tysta till p3 i nästan 3 timmar och bara målade och var inåtvända. Det kändes så bra efteråt, som en lättnad. jag vill inget annat än att må bra nu i mitt liv :) inge mer tårar över killar som bara ställer till trubbel. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte vilja vara ensam ett sånt långt tag och jag vet vem jag vill ha ;) som jag har påmint jennifer om nu 2 gånger haha (y ) han finns alltid i mina tankar men alla har väl en sån där dreamkille? min råkar bara bo i borlänge och vara en jävel på alla sätt!

ps, jag är inte bättre än någon annan på något vis. vill bara säga det så ingen kan komma och trycka upp det i ansiktet på mig pga vad jag gjort :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja två gånger, det blir säkert fler;) haha

2009-10-30 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0