tisdag, take a look at me now

Idag gick jag hem med gråten i halsen från skolan, varför utsätter man sig för svar man inte vill höra? Det är ju bara idiotiskt att såra sig själv på det sättet, men de var det jag gjorde idag. Jag har ingen aning om jag är arg, ledsen eller förtvivlad. En sak som är säker är iaf att det känns som om någon viss människa har lekt med mina känslor, att en gång säga att han vill fundera över sina känslor men ångrade sig och det höll i en månda till, grattis! Det verkar inte som om du alls hade bestämt dig att du var säker på dina känslor för isåfall skulle du inte ha behandlat en flicka på det sättet du gjorde. Utan förvarning, efter en underbar helg så får man dra ur dig orden du legat och tänkt på en hel dag. Vad hade du gjort om jag inte frågat ut dig? Låtit mig lida ännu mer? Jag sa även då ett konstaterande, jag var så nervös för du frågade vad jag tänkte på och jag svarade något om mina känslor sen ”och att jag vill ha en puss”.. du blev helt tyst, och gav mig en på kinden. Det var bekräftelsen att du inte längre ville ha mig som din flickvän. Det känns som om du vänder lika lätt på dina känslor som man vänder på en femtioöring.

Jag vill nästan säga att jag hoppas att du skäms. Man gör inte såhär utan förvarning!!

Jag trodde jag hade hittat den där underbara människan som jag nästan inte trodde fanns. Du var aldrig arg eller blev uppretad, du var alltid där och glad och du gjorde mig lugn. men jag trampa väl på den ömma tån och gjorde dig osäker. Du sa att du kom på att du inte var redo för en sån ”tuff” tjej som mig, jag önskade för en stund att du skulle växa upp på några timmar och inse att jag var rätt för dig. Men som jag och malin har sagt tidigare behöver jag kanske någon som har attityd och tar ner mig till jorden. Jag mår bokstavligt skitdåligt, mitt humör svänger som en bergochdalbana och jag är mer ledsen än vad många tror att mikaela lindroth kan vara. När jag kom hem idag arg och ledsen så tog jag av mig  halsbandet runt halsen, jag är fortfarande så sjukt kär.

Viktor om du fortfarande läser mig blogg får du skylla dig själv om du läser saker du inte vill läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0