söndag, wanna make a move to a town thats fun for me

gårdagen,  var egentligen rätt tråkig! det var inte så mkt höjdarfolk på s2 förutom dom jag var där med och sen så så jävla kass musik.. men jag hade några dilemman igår och det första jag vill säga att jag vet att mina kompisar bara vill mitt bästa när dom säger såna här saker till mig. vad som tycker att jag borde göra och så, men nu är jag så förvirrad. tim är en människa som får mina knän att vika sig, hjärtat att slå lite fortare och min mun att torka, och allt detta utan att jag blir kär utan att det är bara så det är. och det kallas lite av begär! japp såklart man vill hålla på lite med min första förälskelse utan att det ska bli något seriöst om man känner att såna känslor inte uppstår. och nej jag är inte arg på han för det han har gjort mot mig, det har jag kommit över med hästlängder. det är inte alls samma känsla som när jag fick en kyss av viktor, då knäna vikte sig på riktigt och hjärtat gjorde volter, då var det love-feelings. jag vill inte sitta här och prata ner mina kompisar som bara vill mitt bästa och det uppskattar jag så sjukt mkt, det är då man märker vilka som riktigt bryr sig <3

men det blir så många krav-ögon. det finns 2 kompisar som blev glada av det här och lite peppade. det är johan och malin, dom förstår mig och säger att "om du gör något när du vet vad du vill få ut av det är det bra". och jag vill bara ha lite kul! första smset av johan i imorse "bakis och nyknullad?" haha han hoppades iaf ;) and hey jag fick många snea blickar igår, och sms som var mindre positiva men jag är inte den där pryda mikaela längre utan jag vill leva livet för en gång skull för jag lever bara en gång. och nej! jag tänker inte bli någon som knullar runt, sådär ja nu har jag det sagt. Va inte sur på mig :D

Kommentarer
Postat av: L

Haha härliga takter! :D:D: Man lever bara en gång ;)

2009-10-25 @ 13:45:24
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0