söndag, try to find out

igår så tillbringade jag min dag med malin och arbete med företaget, stress börjar nästan hugga oss i halsen men vi kommer att klara det (y )
sen vid kl sex så satte jag mig i bilen och körde ut till buchen, gagnef! det var kånkande och bärande ut till en åker där det fanns eldstad och sånt. vi har inte tappat hoppet om sommaren eller vad man ska säga. vi gjorde eld och dunka musik ur bennys bil. vi grillade korv, marshmallows och pratade en  hel del skit. jag hade astrevligt, kul med lite nytt folk ibland. sen var det ju inte lite kul att kunna säga till strömmen när han frågade mig vem jag var: "jag har träffat dig ett antal gånger, men du har nog inte träffat mig" han blev så totalt fundersam men oskar rättade till honom och sa "ett publikfan strömmen" .. yeah han spelar trummor i ett gagnef band jag sett några gånger, Burn the past heter dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0