söndag, jag skulle byggt min mur mycket högre

Det är en vecka sedan jag var så enormt ledsen över att kärleken tog slut för min del, det kändes hopplöst.  alldeles nyss satt jag här och bara nä usch vad jobbigt allting blev så jag satte på coldplay - fix you och det är ju den ultimata grinsången, deppsången, tycka-synd-om-sig-själv låten. det känns som om alla kan relatera till den låttexten på något vis.
jag höjde volymen och la mig i sängen, sen tittar jag snett uppåt och min blick möter 4 thåströmtavlor. Jag nästan skiner upp i ett fjantigt leende, har jag förträngt vad mannen gör med mig? jag gick till datorn och bytte låt, till thåström såklart. Med thåström i bakgrunden har jag klarat av mycket i mitt liv och varför sluta med en så sjukt bra kombination? han får mig att må bra ända in i själen och det behöver jag en dag som denna.
ska försöka ta kort på min underbara vägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0