söndag, I'm only human, and that's my saving grace

helgen ska ju vara givande? jag har då inte känt något sånt för fem öre typ. fredagskvällen började med att bila ut till viken och ha det trevligt med viktor och co, det var givande för den familjen kan inte ge något annat än en glad klump i magen. okej fredagen var bra.
lördag och jag får reda på att pappa ska ut på krogen igen, alltså så tom lägenhet och en pappa som är i fullrulle.
han kommer hem vid 12, och jag tänker varför måste jag leva hans pissliv? det liv som han lever, lever jag också när jag är där. varför ska jag behöva stå ut med att tjejer släpas in genom ytterdörren som om han vore 22 och pimp? antingen får man ligga vaken till metallica ringsignal för bruden orkar inte gå och svara, eller så får man en blyg kärring i hallen som säger "ska jag säga att jag är här?" när jag och viktor satt i soffan och kolla på film.

varför ska jag behöva höra stön från sovrummet och samtidigt tycka att det är okej.. jag tycker fan inte att det är okej, hur skulle pappa tycka om jag åkte till grannstaden för 2 dagars festande och inte hade någonstans att sova för att det kommer ju alltid nån med öppna famnar? eller tar hem killar till mig varje helg?
han bryr sig ju inte längre vart jag är eller hur jag kommer hem. jag är less!!!!! borde man tycka det är kul för farsan att han får sig ett skjut? .. älsklingen min tog det hela mycket lugnare än mig och tröstade mig när jag bröt ihop, han är iaf underbar<3

+ detta så drömmer jag om en människa jag inte vill drömma om. kan man tyda drömmar? drömmer man om saker man tänker på? jag vill bara sätta ett sort fett frågetecken till dessa drömmar för dom gör mig inte glad för 5 öre. och jag vill vara glad. 

Kommentarer
Postat av: sanna :)

<3<3

2009-10-11 @ 17:43:56
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0