onsdag, you better die young

jag är arg och ledsen och jag skriver i bloggen tjugo i två. kom precis hem från en fest, och känner bara att hakan ligger i marken och humöret i botten! man gör fan inte såhär, mitt förra ex som var otrogen bryr sig mer om hur jag mår och vad som händer. men efter tre veckor och jag ser den senaste människan som jag älskade typ hålla på med 3 av mina kompisar kändes det som. det känns bara för jävligt! jag blev arg och usch inte alls på humör. är fortfarande inte på humör. jag är inte den enda som känner att någon tar för lätt på tjejer för vi var då 3 st som ville knäa han av samma anledning, då två var hans bästa kompisar. skiter fullständigt i om han läser bloggen, hans fel, gav inte ens ut den till han i första taget. tim var tom där en stund ikväll, kändes skönt att få prata ut och agga lite mot någon som inte tar illa upp och förstår vad jag menar, han och jag är som lite brotherhood.
jag och jennifer slog sönder en glasflaska för vi båda var så arga, det kändes skönt att slå något som lät! det är ju det man är ute efter. och en kram av jennifer och orden "du vet att det finns många som bryr sig här" värmde rakt in i hjärtat. ändå fällde jag tårar på vägen hem med fem andra i bilen. piss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sa tom åt han att han gärna fick höra av sig någongång, mhvisst sure babe att han gjorde. pratade med Emil om det här idag för han var nyfiken. han blev lika chockad som jag och sen fällde han kommentaren "där kommer arslet!" hähä ett skratt förlänger livet, godnatt<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0